Konečné bodování Rallysprint serie 2015, třída 11


1. Horák / Fryč               100b.
2. Hendrich / Hendrich      51b.
3. Urban / Svoboda            25b.
4. Musil / Kubů                  18b.
5. Dawson / Pečenková       15b.
6. Boček / Boček                0b.
7. Fiala / Jakovec                0b.


Pohár Pirelli 2015:

1. Horák / Fryč
2. Mareš / Hloušek
3. Nekvapil / Rezková
4. Bisaha / Píža       
5. M. Horák / I. Horák
.
.
.
.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Konečné bodování Timeseal MČR Sprintrally 2014, třída 11


1. Boček / Boček          100b.
2. Musil / Kubů              95b.
3. Horák / Fryč              87b.
4. Urban / Svoboda        45b.
5. Čaloun / Klimeš           0b.


Pohár Pirelli 2014:

1. Vojáček / Voltner          50b.
2. Daňhelová / Jugasová     48b.
3. Horák / Fryč                42b.
4. Boček / Boček              40b.
5. Hrabec / Hlavatý           38b.
6. Bisaha / Píža                 34b.
7. Svačina / Janovská         32b.
8. Zimmerman / Zalabák     30b.
9. Růžička / Strnad            26b.
9. Tomečka / Trlifaj           26b.
11. Kubík / Řihánek           25b.
12. Smékal / Smékal           10b.
13. Lichovník / Černoch      6b.



________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Konečné bodování Timeseal MČR Sprintrally 2013, třída 11


1. Boček / Boček          75b.
2. Horák / Fryč             61b.
3. Dawson / Pečenková  43b.
4. Urban / Svoboda       40b.
5. Musil / Zirkler           30b.
6. Harásek / Slezák        18b.
7. Petrásek / Behro       12b.
8. Roll / Raus                 0b.



________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Konečné bodování Timeseal MČR Sprintrally 2012, třída 11

V každé soutěži se bodovalo prvních 10 míst systémem 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1

1.Harásek, Zbyněk
25 25 252525 - --125
2.Urban, PavelR--1818 25 25 25 111
3.Paško, Libor
- 15 181012 - 18-73
4.Dawson, Karel
18R - 15 - - - 1548
5.Horák, Libor - 18 -R--- 18 36
6.Slavata, Libor
15 -- 12 - - - - 27
7.Boček, Oldřich - - - - 15---15
8.Suchý, Marcel R R - - - - --0



________________________________________________________________________________________________________________________________________________


IX. PSG - PARTR Rally Vsetín, 21. 10. 2012

Vsetín je sice dost daleko, ale od loňska jsme věděli že tamní pořadatelé umí připravit krásnou soutěž s náročnými zkouškami. Minulý rok jsme kvůli technické závadě odstoupili hned po první RZ, letos bylo naším cílem soutěž dokončit. Ta se jela netradičně v neděli, což mělo své plusy i mínusy. Člověk si sice nemusí brát dovolenou, na druhou stranu po 3 dnech strávených v autě letíte v neděli večer 500 kilometrů domu do postele. Příští rok jedeme taxíkem :-)
Seznamovací jízdy jsme absolvovali zodpovědně, rozpis byl bez chyb a večer před startem jsme ještě probírali s Ivanem strategii. Prostě jestli ráno nasadit tempo "peklo", nebo jenom "trochu peklo". Jelikož jsme v závoďáku dlouho neseděli, tak se očekávalo že dostaneme na první RZ dost obklad. Měla přes 11km, takže pokud by ztráta na prvního byla nad 15 vteřin, tak tu soutěž prostě jenom nějak projedeme, hlavně do cíle, kouknout na buchty okolo tratě, panoramata a hlavně posbírat nějaké zkušenosti. Pokud by to bylo pod 15, tak se zkusíme prát. Vyhráli jsme ji o 0,6 vteřiny... Přitom to byla celkem opatrná jízda, ale přesně vim v kterém úseku RZ jsme ten čas nahnali. Nechám si to pro sebe, za rok to udělám stejně.
Druhá RZ byla taky svižná, jen 1,4 vteřiny za Urbanem s Fábií RS. Na třetí RZ se v podstatě rozhodlo. Dostali jsme 12 vteřin. Jeli jsme sice trochu na jistotu (co to vlastně je na závodech?), 5 vteřin bychom klidně mohli dostat, ale 12? Zajímavé... asi se Urbanova Fábie náhle probudila.
Na čtyřce se nám povedlo letět škarpou a křovím, stálo nás to cca 3 vteřiny. Naštěstí v tom příkopu nic nebylo, auto je bez poškození. Pátá RZ v pohodě, šestou jsme ještě o vteřinu vyhráli ale už nemělo cenu se na poslední RZ někam hnát. Celková ztráta na prvního Urbana činila v cíli 19,4 vteřiny (0,29 sec/km), takže můžeme být spokojeni. Víme že se s klukama dá jet rovina i když v tom nesedíme tak často. Třetí Karel Dawson na nás ztratil celkem 50 vteřin.
Soutěž to byla parádní a ikdyž je Vsetín daleko, příští rok tam rozhodně nechceme chybět. Už teď můžu potvrdit, že se nám díky našim sponzorům podařilo pro příští rok zajistit start na minimálně pěti soutěžích mistrovství ČR ve sprintrally. Děkujeme jim tímto za podporu, bez nich by to ani náhodou nešlo!
V celkovém pořadí mezi diesly v rámci MČR 2012 jsme obsadili 5. místo a věříme, že příští rok to bude mnohem lepší.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Rally Krkonoše, Trutnov, 9. 6. 2012

Po úspěchu na Rally Lužické hory jsme s Jirkou Wimmerem odjížděli do Krkonoš s cílem zkusit zopakovat podiové umístění. Konkurence se zase o trochu rozrostla, ale stačí prostě jenom trochu přidat a je klid :-) Tratě v Krkonoších mám rád, nějakým záhadným způsobem mi sedí jejich charakter. Už při seznamovacích jízdách se mi to potvrdilo, vložky podobně jako minulý rok, dvě se jely v opačném směru, což jim dle mého prospělo. Ale pojďme k našemu výkonu. V noci zapršelo, takže jsme zvolili pro jistotu intermédia na zadní nápravu, dopředu slicky. Hlavně na první RZ se to hodilo v lesní pasáži z kopce dolů, tam bylo vytahaný bláto a dvakrát jsem si zakřičel, protože už to vypadalo že jdeme do lesa. Tuhle RZ jsme docela prodali, paradoxně tam ale byly 2 krize. Byl z toho 4. čas ve třídě se ztrátou 12 vteřin na neskutečně letícího Urbana a pouze 5 vteřin na letos suverenního Haráska! Na dalším měřeném testu jsme trochu zatáhli a posunuli se na třetí místo celkově. Ztráta na soupeře byla ještě mnohem menší a já nechápal, kde jsem najednou nabral takovou rychlost. Třetí RZ jsme prolétli průměrnou rychlostí 99km/h, na druhém místě a pouze se ztrátou 1,6 vteřiny na Zbyňka Haráska. Škoda že jsem hodně zpomalil u bouračky Tomáše Kostky, mohli jsme tuhle RZ vyhrát. Po třech odjetých testech nám patřilo druhé místo ve třídě se ztrátou pouze 10 vteřin na vedoucího Haráska - viz. zde: http://www.ewrc-results.com/results.php?e=3967&s=24896&category=217&t=Rally-Krkonose-2012
Čekala nás RZ 4, která se kvůli havárii na chvilku přerušila. Vypnuli jsme proto před startem motor a čekali až se začne zase závodit. Bohužel jsem si při následném startování nezapnul palivovou pumpu a zavzdušnil si vstřikování. Auto sice na chvilku nastartovalo, ale přímo na startu RZ zhasnul motor a bylo hotovo. Museli jsme odstoupit ze skvěle rozjeté soutěže a vzdát tak boj o vítězství. Radost mám alespoň z dosažených časů, navzdory odstoupení jsme podali výkon jako nikdy před tím.
Omluvit se musím všem kteří mě podporují, protože za odstoupení může jenom moje nepozornost. Bude mě to mrzet ještě hodně dlouho, zvlášť v situaci kdy nevíme jestli se ještě vůbec někdy svezeme...

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

XV. thermica Rally Lužické hory, Hrádek nad Nisou, 28. 4. 2012

Pořadatelé "Lužiček" opět nezklamali a připravili velmi náročnou, skoro 300km dlouhou trať, na které bylo 8 rychlostních testů o celkové délce 85 kilometrů. Týden před soutěží jsme testovali Octavii v Bělé pod Bezdězem, chtěl jsem si zvyknout nejen na nové auto, ale také na nového navigátora. Najezdili jsme asi 80 kilometrů a cítili se připraveni na Rally Lužické hory. Minulý rok jsme odstoupili po první RZ, letos bylo hlavním cílem dojet až do cíle. Páteční seznamovací jízdy šly jako po másle, v klidu se vše stíhalo a ikdyž je pořád co zlepšovat, tak rozpis jsme měli na můj vkus napsaný perfektně.
Před startem jsme si s Jirkou řekli, že jestli chceme vidět cíl, musíme prodat první RZ, nikam se nehnat a radši tam ztratit pár vteřin, než celou soutěž. První RZ byla totiž nejnáročnější v celé soutěži, vlastně i nejtěžší jakou jsem kdy jel. O náročnosti svědčí několik nepříjemných havárií, které se tam odehrály. V cíli jsme měli 3. čas ve třídě, sice se ztrátou na prvního skoro tři čtvrtě minuty, ale nebylo naším cílem nahánět první trojici. Druhá RZ se mi líbila, byla sice strašně rychlá a rozbitá, ale měla krásný profil. Ve stopce jsem nemohl věřit druhému času ve třídě a posunu na druhé místo. Následoval servis a až tam mi to kluci potvrdili a já nevěděl jak pojedu dál. Zbynďa Harásek byl před námi daleko a popravdě - on je někde jinde než my. Za námi byl Libor Paško s Fábií se ztrátou 30 vteřin, kterého jsme si začali hlídat, kdyby zkusil zatáhnout. Porazil nás akorát na RZ 5, což byl druhý průjezd náročnou první RZ, ale pouze o 1,9 vteřiny. Na RZ 6 jsme opět trochu zatáhli my a nadělili mu čtvrt minuty. Na pěti rychlostních zkouškách jsme zajeli druhý čas, dvakrát byli třetí a jedna RZ byla zrušena kvůli havárii Martina Semeráda. Vyhrát RZ se nám nepodařilo, ikdyž na té poslední to bylo o kousek. Už jsem se ale viděl na cílové rampě a nemohl se pořádně soustředit na rozpis. Vyhrávat RZ ale nebyl náš cíl, kdyby mi někdo před startem řekl že budeme druzí ve třídě, vysmál bych se mu.
Na večerním vyhlášení jsme dostali krásný skleněný vázy a užívali si umístění na stupních vítězů v rámci mistrovství České republiky, pro mě poprvé. Z výsledku máme obrovskou radost a chtěli bychom tímto poděkovat všem sponzorům, kamarádům, klukům z Boček motorsport a dalším, kteří mají na našem startu a výsledku zásluhu. DĚKUJEME!!!
Dalším startem posádky Libor Horák - Jiří Wimmer v mistrovství České republiky ve sprintrally bude za měsíc Rally Krkonoše v Trutnově, kde se opět budeme chtít poprat o pódiové umístění.

Jen pro zajímavost zde je pořadí třídy 11 po dvou soutěžích MČR:

1. Harásek 50b.
2. Horák 18b.
3. Dawson 18b.
4. Paško 15b.
5. Slavata 15b.
6. Urban 0b.
7. Suchý 0b.

Bohužel se neúčastníme kompletního mistrovství, tak si tenhle pohled musíme užít aspoň teď :-) 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Konečné bodování ECOSUN MČR Sprintrally 2011, třída 11

V každé soutěži se bodovalo prvních 10 míst systémem 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1


1.Mandík ml., Vladimír201220 R 202020 - 112
2.Boček, Oldřich1520 R 2015 R R - 70
3.Harásek, Zbyněk - 15 - - - 15152065
4.Dawson, Karel R - 12128 - 121256
5.Klestil, Jakub - - 151512 R - - 42
6.Búš, Martin - - - - 10 - 101535
7.Urban, Pavel R - 10 - - 128 - 30
8.Horák, Libor R - 8 - - - - R 8
- Gondík, Dalibor - 10 - - - - - - 10



________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Rally Krkonoše, Trutnov, 18. 6. 2011

Po nevydařených Lužičkách nás čekal start na Rally Krkonoše. Tentokrát mi nemohl číst Ivan, protože měl moc práce (nebo se se mnou bojí a nechce to přiznat :-o), takže na horké sedadlo usedl Jura Dendys. Už ve čtvrtek odpoledne jsme vyřídili administrativní přejímku a v pátek ráno vyrazili rovnou z hotelu na seznamovačky. Tratě RZ nebyly tak roztahaný jako na Lužičkách, takže se to dalo zvládnout bez stresu a ve dvě hodiny bylo hotovo. Už po seznamovačkách jsem chválil trať, místama rychlý, místama technický, trochu víc rozbitý, ale s chladnou hlavou se tam autu neublíží. Jen to počasí se chystalo nás potrápit. Krakonoš nebral telefon, aby nám poradil, takže to bylo na nás. V noci na sobotu pršelo, ráno přestalo a půl hodiny před našim startem zase začalo... obuli jsme gumy do mokra, ale než jsme dojeli a odstartovali do první RZ, bylo skoro sucho. Takže se gumy přehřívaly a auto trochu plavalo. Navíc jsme těsně před startem první RZ zjistili, že nám nefunguje intercom. Takže pěkně pomalu, na oči, Jura máchal rukama abych aspoň přibližně věděl kam se to vlastně řítíme. Museli jsme vypadat jak hluchoněmej rozhádanej manželskej pár. Před druhou RZ se vyměnila baterka v intercomu (ta stará tam byla obráceně, zřejmě nějakej vtípek) a pokračovali jsme vesele dál. Časy nic moc, ale to se dalo čekat. Všude jsem totiž brzdil o 20 metrů dřív, kde nebylo vidět, tam jsem plynem vrkal a připadal si jak nerozhodná patnáctka... Vyvrcholení našeho představení přišlo na přejezdu k RZ 4, kde už to Jura nevydržel a nablil si do helmy, kukly, za brejle, na kombinézu a do auta. Ne kvůli tomu jak jsem letěl, ale jak jsem jel pomalu! Pobavili jsme dost kolemjdoucích, ale smrad tam byl jak v Honkongu. Těsně před startem to Jura stihnul ubrouskama tak nějak uklidit, ale v tom spěchu nechal na střeše svoje nový brejle. No nic, museli jsme odstartovat... Už se s nima pomalu loučil, když najednou na nás v ÚPéčku před servisem volá paní, že je našla a že nám je teda veze, aby jsme viděli na cestu. Paní děkujeme, byla moc ochotná, to se dneska vidí už málo. Po servisu následovaly druhý průjezdy rychlostních zkoušek. Už bylo obuto na sucho, bylo trochu i tý jistoty a jízda měla konečně jiskru. Na RZ 7 se nám dokonce povedlo zajet 4. čas ve třídě, na poslední RZ 8 to mohlo být taky tak, ale museli jsme předjíždět posádku startující před námi, která měla problémy s motorem a se servem. I tak jim děkujeme že nám uskočili hned jak to bylo možný. Na Rally Krkonoše tak bereme 5. místo ve třídě, ale prioritou bylo dokončit a ne to někde rozebrat do lesa. Chtěli bychom poděkovat pořadatelům za vstřícný přístup, za perfektní guláš v Autostylu a za řízeček v ÚPéčku. Příští soutěží bude pravděpodobně srpnová Rally Pačejov, ale vše je v jednání, takže sledujte web a tam se vše dozvíte včas.
Na našem startu se podílely společnosti IT assistance, e-shop LTX.cz, reklamní studio Cutstar, Autosklo SPEED, Escape6 - dodavatel tuningových a sportovních dílů, Tina Mělník - řezání a zpracování plechu, Raist a Logic. My jím tímto děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Zásluhu na výsledku mají taky Pavel Pinkas a Pavel Vítovec jakožto rádci a mechanici a taky Míra Ullman s Vlastou Kvisem a další, kteří nás hnali kolem trati dopředu. Díky taky Ivanovi za půjčení jeho cvičky (tím myslim samozřejmě jeho Fábii RS).
Díky a zase příště. Protože "NO RALLY - NO FUN!"
 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Amaterrallye 2010/2011, Sosnová, 21. 5. 2011

V sobotu 21. května jsme se svezli na Amater Rallye v Sosnové - v rámci testování jsem startoval jako předjezdec s Fábií RS a Chloubyck s Milošem startovali s Peugeotem ve třídě 5. Ačkoliv trochu zazlobila časomíra a časy tak nejsou úplně správné, tak Jakub obsadil 7. místo ve třídě a 15. absolutně, Miloš byl ve třídě 10. a absolutně 28.
Svezení bylo perfektní, servisní zázemí taky a chtěli bychom tímto poděkovat všem partnerům a sponzorům, Pavlovi a Pavlovi za kompletní servis, fotografům, fanouškům a také hosteskám.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

XIV. thermica Rally Lužické hory, Hrádek nad Nisou, 23. 4. 2011

Už po pátečních seznamovacích jízdách bylo jasné, že rychlostní zkoušky budou pro nás jako nováčky velmi náročné. Navíc jsme nestihli z časových důvodů absolvovat plánovaný večerní test a s autem jsme tak neujeli před startem ani kilometr, což nám na klidu nepřidalo. Ale celá tato soutěž byla brána jako seznamovací, takže jediným cílem bylo dojet do cíle bez ohledu na dosažené časy. První rychlostní zkouška byla složitá, nevěděli jsme co můžeme od auta čekat a navíc nám dvakrát nečekaně utekl ve velké rychlosti zadek auta. Smyk se podařilo podchytit a po skončení RZ jsme se domnívali, že máme vzadu studené pneumatiky. Na přejezdu k RZ 2 se už nic podchytit nepodařilo a při zahřívání pneumatik spadlo auto do příkopu, ze kterého už nešlo bohužel vyjet. Chtěli bychom poděkovat posádkám startujícím za námi, které se marně snažily dostat naše auto ven. S takovým koncem jsme nepočítali, ale i tohle je rally. V tu chvíli jsme figurovali na třetím místě ve třídě. V servisu se později podařilo zjistit, že náš výlet mimo trať pravděpodobně způsobila prasklina v přepadu nádrže, kterou cákala nafta na pravé zadní kolo...
Dalším startem v MČR sprintrally pro nás bude Rally Krkonoše, která se jede v okolí Trutnova v sobotu 18. června. Už teď bychom vás chtěli pozvat na další akce ITASSI Rally Teamu - v sobotu 21. 5. 2011 se v rámci testování a příprav na Rally Krkonoše s Fábií svezeme na Amater Rallye v Sosnové a o týden později, v sobotu 28. 5. bude možné prohlédnout si závodní Fábii v našem provizorním stánku na srazu sportovních aut "Mělnický sprint 2011" v mělnickém kempu. K vidění bude i náš Peugeot 206 MAXI, se kterým jsme absolvovali pohár Amater rallye a také nejostřejší sériový Ford - limitovaná verze Focus RS500. Je už samozřejmostí, že nás na těchto akcích budou doprovázet hostesky z eshopu LTX.cz

Za podporu děkujeme společnostem IT assistance, reklamnímu studiu Cutstar, firmě Autosklo SPEED, Escape6, Tina Mělník - řezání a zpracování plechu, LTX.cz, Logic.cz, Raistovi a v neposlední řadě Mírovi Ullmanovi a Petru Vackovi za fotky.



» ARCHIV ZÁVODŮ

Clicky Web Analytics